لیمو دانلود

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبليغاتX

-->-->-->

-->-->-->
-->-->-->
-->-->-->

Award Keylogger نام نرم افزاری است با سرعت بالا و با محیط کاربری ساده و روان که برای مطلع شدن از نحوه استفاده سایر کاربران از کامپیوتر در زمان غیاب شما طراحی شده است.Award Keylogger این قابلیت را دارد تا تمامی اطلاعات بدست آمده از کامپیوتر را مطابق با تنظیماتی که شما از قبل انجام داده اید به یک آدرس ایمیل یا FTP امن بفرستد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت گرفتن تصویر از صفحه نمایش زمانی که کلمه خاصی تایپ میشود اشاره کرد. برای مثال شما از قبل تعیین می کنید که زمانی که کلمه Word تایپ شد بلافاصله از صفحه عکس گرفته شود! یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد به نحوی که کاربر هیچ گونه احساس کندی در سیستم نمی کند.

Award Keylogger جاسوسي حرفه اي و ضبط رويداد ها با Award Keylogger 2.0

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 274 تاريخ : يکشنبه 01 ارديبهشت 1392 ساعت: 4:1

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Family Guy 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ × 240 می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Family Guy 2 بازی جدید و بسیار زیبای Family Guy 2 برای موبایل

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 265 تاريخ : يکشنبه 01 ارديبهشت 1392 ساعت: 13:36

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند. این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند. بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror) تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

Download Accelerator Plus 9.5.0.2 Final مديريت دانلود قدرتمند با Download Accelerator Plus 9.6.0.7 Final

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 267 تاريخ : يکشنبه 01 ارديبهشت 1392 ساعت: 15:14

مجموعه ۴۵ والپپر از اتومبیل های روز دنیا را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۴۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

mechine سري جديد والپپر هاي زيبا از ماشين هاي روز دنيا

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ساعت: 18:51

مجموعه ۱۰ زنگخور جدید و فوق العاده زیبا در سبک ملایم و بی کلام ایرانی برای اولین بار در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 ویرایش شده اند ، هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید و برای زنگ گوشی موبایل خود از آنها استفاده نمایید.

The Best Ringtone مجموعه 10 رینگتون برتر بی کلام ایرانی برای موبایل

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ساعت: 12:55

سلام خوبی........

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 290 تاريخ : دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:1

MyWeather نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه می دهد تا آب و هوای امروز و ۷روز آینده را مشاهده نماید. این نرم افزار بیش از ۳۵۰۰ شهر را پشتیبانی می کند. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به اعلام درصد رطوبت هوا ، درصد میدان دید در روز و شب ، سرعت باد در ساعات مشخص هر روز ، جهت سرعت باد و … اشاره کرد.

MyWeather%201.0.1%20Portable نرم افزار آب و هوا با نام MyWeather 1.0.1 (قابل حمل)

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ساعت: 5:7

نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.

Client%20for%20Google%20Translate%20Pro%204.7.420 حرفه اي ترين ترجمه متون و كلمات با نام Client for Google Translate Pro 4.7.420

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ساعت: 6:12

نام مجموعه نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ می باشد. توسط این مجموعه پلاگین کاربردی ، می توانید به ویرایش و روتوش عکس های قدیمی خود بپردازید ، زایده ها را حذف کنید ، بر روی تصاویر نقاشی کنید ، از تکنولوژی عکس در عکس استفاده کنید و … . لیست کامل پلاگین ها در ادامه مطلب موجود می باشد که می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

Collection%20AKVIS%20Software%20for%20Adobe%20Photophop%20(Build%2026.7.2010) مجموعه پلاگین های شرکت AKVIS Build 26.7.2010 برای فوتوشاپ

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 262 تاريخ : دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ساعت: 4:51